Võta ühendust:
+372 618 1720
info@koolitus.ee

ITIL Foundation

ITIL-F

Aeg: 19.04 - 21.04.2017, kell 09:30 Maht: 24 ak. tundi Koht: 5. korrus, Lõõtsa 8, Tallinn
Hind:
760 € (+ km 20%)

Koolituse kokkuvõte:

Koolituse käigus antakse ülevaade ITIL parima praktika käsitlusest IT teenuste halduse süsteemi ülesehituseks. Tutvutakse olulisemate põhimõtete, mõistete, protsesside ja talitustega, mis võimaldavad korraldada edukat IT teenuste osutamist. Koolituse läbimine on ettevalmistus ITIL Foundation Certificate eksami sooritamiseks.

Lektoriks on Avo Raup (ITIL Expert, APMG Accredited Trainer).

Koolitus toimub koostöös Meriroos OÜ-ga.

Sertifikaat
Kursusel käinu saab sooritada rahvusvahelise sertifikaadi ITIL Foundation Certificate in IT Service Management eksami. Nimetatud sertifikaat on aluseks kõigi teiste ITIL-i põhiste sertifikaadieksamite sooritamiseks.
Eksamit saab sooritada IT Koolituses, Lõõtsa 8, Tallinn. Vajalik on eelnev registreerimine (tel. 6181720). Koolituse hind ei sisalda eksami sooritamist.

Õppematerjalid
Avaliku koolituse iga kuulaja saab koolituse käigus kasutatud slaidide väljatrüki ja harjutusülesannete kogumiku. Lisaks saadetakse peale koolitust mailitsi igale kuulajale koolituse käigus kasutatud lisamaterjalid ja eksami harjutusülesannete lisakomplektid.

Mida edasi?
Peale selle koolituse läbimist võib kuulaja kaaluda järgmise astme ITILi koolitustele minekut. Sobivate koolituskeskuste ja koolituste valimiseks anname teile meelsasti nõu.

Kellele koolitus on suunatud:

See koolitus on mõeldud nii kõigi taseme IT juhtidele kui ka spetsialistidele-praktikutele, kes töötavad IT vallas ja on seotud IT strateegia koostamise, teenuste kavandamise ja juurutamise või teenuste toe osutamisega.

Koolitaja: Avo Raup


Koolituse oodatav tulemus/eesmärk (õpiväljundid):

Koolituse lõpuks on osalejatel selge:

  • ITIL terminoloogia ning IT teenusehalduse põhimõtted ja peamised printsiibid
  • Teenusehalduse kui praktika põhimõtted
  • Teenuste elutsükkel ning selle üksikud faasid
  • Peamised printsiibid ja mudelid ning üldised mõisted
  • Protsessid, rollid ja funktsioonid
  • Tehnoloogia ja arhitektuur
Täpsema kirjelduse leiad:

Koolituse sisu on kooskõlas rahvusvaheliste nõuetega, mis on kehtestatud alates jaanuarist 2011.

Täpne koolituse sisukirjeldus inglise keeles asub http://www.itil-officialsite.com/Qualifications/ITILQualificationLevels/ITILFoundation.aspx

Koolituse sisukord:
  • Praktiline teenuste haldus
    • Parima praktika tähtsus
    • Miks on ITIL edukas
    • Mis on teenus, tellija, teenuste haldus
    • Protsessi ja funktsiooni mõiste, rollid
  • Teenuste elukaar
    • Teenuste elukaare etapid
  • Pidev teenuste täiustamine
    • Otstarve, eesmärgid ja äriline väärtus
    • Demingi tsükkel
    • Pideva täiustamise mudel
    • 7-sammuline pideva täiustamise protsess
  • Teenuste strateegia
    • Otstarve, eesmärgid ja äriline väärtus
    • Teenus, tema kasulikkus ja garantii
    • Varad, ressursid ja võimekused
    • Teenuste portfelli haldus
    • IT teenuste finantshaldus
    • Ärisuhete haldus
  • Teenuste kavandamine
    • Teenuste kavandamise koordineerimine
    • Teenustasemete haldus
      • Teenustaseme lepe (SLA)
      • Teenuste täiustamise plaan (SIP)
    • Teenuste kataloogi haldus
    • Käideldavushaldus
    • Mahuhaldus
    • Talitluspidevuse haldus
    • Infoturbe haldus
    • Tarnijate haldus
  • Teenuste käivitamine
    • Teenuste käivitamise planeerimine ja tugi
    • Muudatusehaldus
    • Reliisi- ja paigaldushaldus
    • Vara- ja konfiguratsioonihaldus
    • Teadmushaldus
  • Teenuste opereerimine
    • Sündmuste haldus
    • Intsidendihaldus
    • Probleemihaldus
    • Teenussoovide täitmine
    • Juurdepääsuhaldus
    • Funktsioonid
      • Kasutajatugi
      • Tehniline talitus
      • Rakenduste haldus
      • IT operatiivjuhtimine
  • Rollid
  • Teenuse omanik
  • Protsessi omanik
  • Protsessi juht
  • Protsessis osaleja
  • RACI mudel
  • Testeksam

Kolmanda päeva lõpus tehakse teadmiste kontrolliks testeksam, mis on samas mahus kui ametlik sertifikaadieksam (40 küsimust, aega kuni 75 min) ja mille küsimused on koostatud ametliku ITILi eksamikeskuse poolt Suurbritannias (APM Group).

Lisainfo:

Koolitushind sisaldab:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel 3 kuu jooksul pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • garantiina tasuta korduskoolitust, kui koolituse tulemus ei vasta ootustele;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • soodushinnaga registreerimine järgmisele kalendrikoolitusele;
  • tasuta parkimist.

Seotud koolitused

02.05-05.05.2017 4 päeva ITIL kesktase: Service Offerings and Agreements 1 250 € (+ km 20%)
3 päeva ITIL kesktase: Service Operation 1 450 € (+ km 20%)
4 päeva ITIL kesktase: Operational Support and Analysis 1 250 € (+ km 20%)
3 päeva ITIL kesktase: Service Transition 1 450 € (+ km 20%)
3 päeva ITIL kesktase: Service Design 1 450 € (+ km 20%)
4 päeva ITIL kesktase: Planning, Protection and Optimization 1 250 € (+ km 20%)
3 päeva Основы ITIL. IT Service Management 760 € (+ km 20%)
4 päeva ITIL kesktase: Release, Control and Validation 1 250 € (+ km 20%)